Reklamace
Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.
Vyberte, kde chcete výrobek vrátit
Reklamovat na výdejně
Poslat na reklamační oddělení
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo e-mailem.
Často kladené dotazy
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?
Musím výrobek přinést v originálním obalu?
Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?
Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?
Mám ze servisu doklad o neopravitelnosti výrobku, co mám dělat?
Jak mi bude opravené nebo vyměněné zboží doručeno?
Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?
Zůstanou mi data v reklamovaných Smartwatch?
Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?